Forum Guzzisti Hellas
Φόρουμ Guzzisti Hellas => Restoring, κατασκευές => Μήνυμα ξεκίνησε από: mickeytzan στις Σεπτεμβρίου 29, 2017, 06:38:45 μμ
-
Kαλησπερα σας! Εδω και ενα μηνα περιπου μετα απο ωριμη σκεψη αγορασα ενα v7 classic αο ενα φιλο. Η μηχανη ειναι σε καλη κατασταση αλλα υπαρχουν ορισμενα πραγματα που θελω να φτιαξω. Οι εξατμισεις θελουν χρωμιο, και ο κινητηρας εχει φυγει το χρωμα του σε μερικα σημεια... ρωτησα εδω στα ΧΑνια που μενω αλλα δεν πηρα καμια απαντηση σχετικα με το θεμα. Μηπως ξερετε καπου που να μπορω να απευθυνθω?
Ευχαριστω
-
Καλησπερα και καλους δρομους να εχεις.
Μπορεις να ανεβασεις καποιες φωτογραφιες;
Πολλα πραγματα μπορω να σε κατευθυνω να τα κανεις μονος σου, οικονομικα.
-
Καλοτάξιδη σύντεκνε :bike:
Εξατμίσεις εννοείς τα τελικά ή τους λαιμούς? Με τα τελικά δεν αξίζει να ασχοληθείς μιας και τα σαπίζει ο καταλύτης από μέσα. Οι λαιμοί με μποοολικο τρίψιμο (με δράπανο ή τροχό και γυαλιστικές) θα καθαρίσουν σε ικανοποιητικό βαθμό.
-
σε χαιρετω αλλα δεν μπορω να σε βοηθησω :icon4_hi:
-
Ζήτω συγγνώμη πως ανεβάζω φωτογραφίες;
-
Με καποια απο τις υπηρεσιες στο διαδικτυο και εδω βαζεις το συνδεσμο.
-
Για τις εξατμίσεις, αν είναι ανοξείδωτες, τρίψιμο με γυαλόχαρτο νερού (ντουκόχαρτο?) 3000 - 5000 και γίνονται καθρέφτες. Αυτό έκανα στις δικές μου, που ήταν κατάμαυρες εδώ και χρόνια. Ήταν πιο εύκολο απο ότι νόμιζα. μέχρι να ξαναγίνουν απαράδεκτες και μέχρι να αποφασίσω να τις ξαναγυαλύσω, θα περάσουν κάμποσα χρονάκια...
Έχω την εντύπωση όμως, ότι το χρώμιο ή νίκελ είναι επιμετάλλωση? Δηλαδή, μια ελάχιστη φλύδα κολλημένη στο σίδερο? Ίσως δεν είναι και πολύ έξυπνο να ξυστεί...
-
μπορω να δω την κατασταση που ειναι;
Λυση υπαρχει για ολα.
Αλλα μονο αν δω μπορω να πω τη σωστη.
-
Ζήτω συγγνώμη πως ανεβάζω φωτογραφίες;
πηγαινε σε καποιο photobucket, instagram κλπ και ανεβασε χαμηλης αναλυσης φωτο εκει και μετα ποσταρισε εδω το λινκ πατωντας το 1ο εικονιδιο στην 2η σειρα αριστερα (με εικονα την Τζοκοντα)
:icon4_hi:
καλως ηλθες!
-
Για το προβλημα σου.
Αν το μοτερ σου ειναι μαυρο, αγορασε σπρευ μαυρο Heat Resistant και αφου εχεις καλυψει τα γυρω σημεια ψεκασε απο αποσταση 20 εκ λιγο στο σημειο του προβληματος, αφου πρωτα το εχεις τριψει και καθαρισει λιγο...
επανελαβε αν χρειαζεται μετα απο 1 ημερα.
Για τα νικελ παρε αλοιφη για μεταλλα (βενολ, μπρασσο κλπ) και με κυκλικες κινησεις απλωσε, ασε να κανει κρουστα και μετα σκουπισε....αν δεν ειναι τελειως χαλασμενη θα ερθει....υπομονη θελει.
:icon4_ok:
-
Βάλε φωτό! για να μη μιλάμε στον αέρα... :duim:
-
http://s1259.photobucket.com/user/Michalis_Tzanakakis/library/ (http://s1259.photobucket.com/user/Michalis_Tzanakakis/library/)
-
Για το προβλημα σου.
Αν το μοτερ σου ειναι μαυρο, αγορασε σπρευ μαυρο Heat Resistant και αφου εχεις καλυψει τα γυρω σημεια ψεκασε απο αποσταση 20 εκ λιγο στο σημειο του προβληματος, αφου πρωτα το εχεις τριψει και καθαρισει λιγο...
επανελαβε αν χρειαζεται μετα απο 1 ημερα.
Για τα νικελ παρε αλοιφη για μεταλλα (βενολ, μπρασσο κλπ) και με κυκλικες κινησεις απλωσε, ασε να κανει κρουστα και μετα σκουπισε....αν δεν ειναι τελειως χαλασμενη θα ερθει....υπομονη θελει.
:icon4_ok:
Σε γενικές γραμμές ότι έχει γράψει ο Αντώνης πιο πάνω.
Τελευταία βλέπω να παίζει στο fb κάποιο harpic -για τους λαιμούς μόνο- , (google: harpic εξάτμιση) το οποίο το απλώνεις πάνω στην εξάτμιση με πινελάκι και αφού το αφήσεις να δράσει, ξεπλένεις. Σε πιο "άσχημα" σημεία τρίβεις και λίγο. Θέλει προσοχή όμως, γιατί είναι ισχυρά όξινο προϊόν και μπορεί να κάνει ζημιά όπου αλλού πέσει/πιτσιλίσει - δεν το έχω χρησιμοποιήσει.
Εκεί που έχει ξεφλουδίσει το χρώμα, έχει πέσει υγρό φρένων; ή κάποιο πλυντήριο την "έκανε";
-
Θελει δουλεια το μηχανακι.
Βλεπω και ψωριασμενο αλουμινιο αρκετο.
Για την ροδελλα στη ταπα της βενζινης, μασκαρησε το ντεποζιτο με ταινια, οπως και την ιδια την ταπα και τριψε με εναν πολτο απο μαγειρικη σοδα και νερακι (πηχτο).
Θα τριψεις με ενα μεγαλο μπαλακι που θα φτιαξεις απο αλουμινοχαρτο.
Προσοχη. Μονο εκει. Πουθενα αλλου.
Δες το αποτελεσμα και αποφασισε αν σου κανει.
-
Κινητήρα & άξονα: ότι σου είπαν με spray, αλλά για να υπάρχει ομοιομορφία θα πρέπει να τα βάψεις όλα.
Λαιμοί εξάτμισης: ανοξείδωτους έχει το classic? Εμένα το cafe φοράει σιδερένιους. Βάλε μαγνήτη και δες. Αν δεν πιάνει ο μαγνήτης ή τρίβεις με ντουκοχαρτα ή παίρνεις σύρμα & αλοιφή για ανοξείδωτα κατσαρολικά και τρίβεις. Λογικά θα ξαναγίνουν σαν καινούργια.
Καπάκι κεφαλής & τάπα ρεζερβουαρ: αν έχεις όρεξη τρίβεις, όπως σου είπε ο Σταμάτης, μέχρι να καθαρίσει.
Ζάντες: συρματάκι & αλοιφή για κατσαρόλες.
Ο προηγούμενος πάρκαρε κοντά στην θάλασσα?
-
καταρχας ενα μεγαλο ευχαριστω για το ενδιαφερον!
Η αληθεια ειναι οτι στα Χανια η θαλασσα ειναι παντου...θα αρχισω τις δοκιμες και θα σας πω τα νεα!
-
Περιμενουμε Νεα!!!
:drink:
-
Κινητήρα & άξονα: ότι σου είπαν με spray, αλλά για να υπάρχει ομοιομορφία θα πρέπει να τα βάψεις όλα.
Λαιμοί εξάτμισης: ανοξείδωτους έχει το classic? Εμένα το cafe φοράει σιδερένιους. Βάλε μαγνήτη και δες. Αν δεν πιάνει ο μαγνήτης ή τρίβεις με ντουκοχαρτα ή παίρνεις σύρμα & αλοιφή για ανοξείδωτα κατσαρολικά και τρίβεις. Λογικά θα ξαναγίνουν σαν καινούργια.
Καπάκι κεφαλής & τάπα ρεζερβουαρ: αν έχεις όρεξη τρίβεις, όπως σου είπε ο Σταμάτης, μέχρι να καθαρίσει.
Ζάντες: συρματάκι & αλοιφή για κατσαρόλες.
Ο προηγούμενος πάρκαρε κοντά στην θάλασσα?
πιανει ο μαγνητης! τι κανουμε τωρα?
-
Σύρμα και αλοιφή για κατσαρολικά για αρχή και αν δεν καθαρίσει τελείως περνάς σε πανοβουρτσες για δράπανο ή τροχό και σαπούνια.