Αποστολέας Θέμα: Guzzitech ecu tuning  (Αναγνώστηκε 89471 φορές)

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #120 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2017, 06:49:39 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα


Εγω πλεον την 6η την εχω overdrive.
Κουμπωνω οταν ρολαρω.


αυτο πρεπει να κανω κι εγω :icon3_goodpost:
guzziholic

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #121 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2017, 09:19:07 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Εχουμε 3 αλογα λιγοτερα στη ροδα.

Μιας και πηγες στο δυναμομετρο...

πόσα άλογα τελικά έμειναν;
Keep riding.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #122 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2017, 09:25:37 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
38 στη ροδα στις 6.900 και 38.7 ροπη στις 2.900
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #123 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2017, 10:10:13 πμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
38 η 48?
guzziholic

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #124 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2017, 11:22:05 πμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
....... πηγα τη μηχανη σε δυναμομετρο με αναλυτη καυσαεριων και με το diag καναμε ρυθμισεις για να εχει το ιδανικο στοιχειομετρικο. .......
Περιέργεια: Πόσο κόστισε αυτή η δουλειά?
il capo dei bravi

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #125 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2017, 11:47:35 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
100 ευρω για 3 "τρεξιματα" και ενα "πειραγμα"
Απλο μετρημα 50 ευρω.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #126 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2017, 01:35:39 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
38 η 48?

38 έχει μετρήσει και το ΜΟΤΟ το V7 (το πρώτο), 48 ίσως να δηλώνει η εταιρία στον στρόφαλο.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #127 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2017, 03:25:06 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
38 η 48?

38 στη ροδα.
Για αυτο το δυναμομετρο το λενε "το ραουλο της λυπης"
Γιατι λεει την αληθεια.
Τι κατεβαινει στην ασφαλτο, οχι τι θεωρει η εταιρεια πως "παραγει" ο κινητηρας
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #128 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2017, 02:34:26 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
Επανερχομαι μετα το πρωτο ταξιδακι στη χιλιαδου


η υστερηση μεταξυ 120 και 140 που λεει ο μαρκ στην πραξη ειναι αμελητεα



αλλα ενω πριν πηγαινε 170 τωρα στα 160 κολλαει


τα 170 τα ειδα μονο σε κατηφορα



με εκτη βεβαια



το επομενο πειραμα θα ειναι με μια κατω αν και δε νομιζω οτι θα ταξιδευεις με πεμπτη για να σου δωσει λιγα ψιχουλα τελικης ακομα
guzziholic

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #129 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2017, 05:03:29 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Πολύ πιθανόν να σου δώσει. Από ότι φαίνεται ο κινητήρας έχασε κάτι από τις υψηλές στροφές για κέρδος στις μεσαίες. Δεν κακό για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #130 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2017, 06:11:17 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
Πολύ πιθανόν να σου δώσει. Από ότι φαίνεται ο κινητήρας έχασε κάτι από τις υψηλές στροφές για κέρδος στις μεσαίες. Δεν κακό για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.


 :duim:  ΣΙΓΟΥΡΑ ειναι καλυτερα ετσι μητσε


τουλαχιστον για μενα και τον τροπο χρησης της
guzziholic

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #131 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2017, 09:27:25 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
38 στη ροδα στις 6.900 και 38.7 ροπη στις 2.900
καλα τα λες

Keep riding.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #132 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2017, 10:44:11 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 217
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
Επανερχομαι μετα το πρωτο ταξιδακι στη χιλιαδου


η υστερηση μεταξυ 120 και 140 που λεει ο μαρκ στην πραξη ειναι αμελητεα



αλλα ενω πριν πηγαινε 170 τωρα στα 160 κολλαει


τα 170 τα ειδα μονο σε κατηφορα



με εκτη βεβαια



το επομενο πειραμα θα ειναι με μια κατω αν και δε νομιζω οτι θα ταξιδευεις με πεμπτη για να σου δωσει λιγα ψιχουλα τελικης ακομα





εμ δεν με ακουγες,σου ειπα μην την πουλας της (παρδαλο) εσει την πουλισες,αντε να ξαναδεις τα 200 αντε τα 180. :icon4_laughter: :icon4_laughter: :icon4_laughter: :bike: :bike: :bike:

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #133 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2017, 06:22:21 πμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
αναγκαιος συμβιβασμος  φιλε πολ


ασε..............


guzziholic

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #134 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2017, 08:53:21 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Δοκιμη εχθες Α.Ο προς αεροδρομιο: 164 με GPS.
Με πεμπτη πιανει κοφτη.
Με εκτη μενει εκει και δεν παει ουτε κλικ παραπανω.
Βγαζει ομως 370 χιλιομετρα με ενα γεμισμα και μεικτη χρηση.
5.6 λιτρα στα 100.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.