Αποστολέας Θέμα: Guzzitech ecu tuning  (Αναγνώστηκε 102588 φορές)

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #105 στις: Απριλίου 19, 2017, 01:58:30 μμ »

Αποσυνδεδεμένος artech

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 38
    • pausiphono
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V7 II Special
  • Πόλη: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα
Φωτη αν δεν αλλαξε ο χρονος εκκινησης τοτε ξανακανε adapt.

Συνδεεις και κανεις ενα ενα τα βηματα.
Τα δυο reset και καθε φορα το start απο διπλα.
Ενα ενα τη φορα.

Έτσι τα έκανα, ένα-ένα. Θα το ξαναπροσπαθήσω σήμερα το βράδυ που θα γυρίσω. Είναι ενδεικτικός για κάτι ο χρόνος εκκίνησης; Από απορία ρωτάω.

Αν το γκαζι δειχνει πανω απο 1 τοτε θελεις τριμαρισμα στο γκαζι.
Μηπως το εχεις σφιξει με το χερι;
Αν ναι, ξεσφιξε το.
Να εχει τζογο πρεπει.

Α, ναι, το ξέχασα τελείως, το είχα σφίξει πέρσι κάμποσο, γιατί παραήταν χαλαρό. Και μάλιστα είχα μετρήσει το τζόγο πριν το σφίξιμο και είχα πιο πάνω από τον προτεινόμενο (δεν ήταν δηλαδή μόνο η συνήθεια και η ιδέα μου). Και τώρα όμως έχει τζόγο (και μάλιστα αρκετό, πριν από κάνα μήνα σκεφτόμουν να το ξανασφίξω, μήπως είχε χαλαρώσει). Θα το ξαναμετρήσω κι αυτό.
Φώτης

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #106 στις: Απριλίου 19, 2017, 03:16:14 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Κανονικα με το νεο προγραμμα, γυρνας κλειδι, ανεβαζει βελονες, κατεβαζει βελονες, βαζεις μπρος, παιρνει με 1.500 στροφες, δεκα δευτερα μετα κανει ενα μπερδεμα (κοβει οξυγονο) και βαζεις μπρος και φευγεις.
Εναλλακτικα αμεσως μολις παρει μπρος, του τραβας μια μισογκαζια, γραφει στα π@παρια του την προθερμανση και φευγεις μαλιοκουβαρα.
Τα 10 δευτερα στα κανω και μηδεν αμα θελεις, αλλα ειπα να τα αφησω και στο δικο μου οπως το εστειλε ο τυπος, κατι θα ξερει παραπανω για να το εχει αφησει ετσι.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #107 στις: Απριλίου 19, 2017, 03:17:55 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Σποντας ακουει;
Εχει θεμα και αυτος η οχι;
Εγω παντως τριμαροντας το γκαζι ειναι κομπλε το μηχανακι
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #108 στις: Απριλίου 19, 2017, 03:50:51 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
ο σποντας ακουει αλλα δεν γνωριζει τη σημασια του ρηματος τριμαρω   :icon4_questions:


ρωτησε το ιδιο με άλλο τροπο για να καταλαβω :thinking2:
guzziholic

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #109 στις: Απριλίου 19, 2017, 04:10:13 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Το πρωι εχει βηχα η παιρνει με τη μια μπρος και φευγει;
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #110 στις: Απριλίου 19, 2017, 06:25:57 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
παιρνει αμεσως


το ρελαντί του είναι εμφανεστατα πιο στρωτο


χρειαζεται δυο τρεις αλλαγες και λιγα μετρα πορειας για να βρίσκεις ευκολοτερα τη νεκρα


συνεχιζω να αφηνω ανοικτο το διακοπτη λιγα δευτερα πριν την μιζια και το ζεσταινω μεχρι να κλεισω γκαραζοπορτα,να βαλω κρανος και γαντια
guzziholic

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #111 στις: Απριλίου 19, 2017, 06:40:41 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Αυτο ακριβως. Ειμαστε οκ ολοι λοιπον.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #112 στις: Απριλίου 20, 2017, 10:05:28 πμ »

Αποσυνδεδεμένος iakovos

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Guzzi 100% lover
παιρνει αμεσως


το ρελαντί του είναι εμφανεστατα πιο στρωτο


χρειαζεται δυο τρεις αλλαγες και λιγα μετρα πορειας για να βρίσκεις ευκολοτερα τη νεκρα


συνεχιζω να αφηνω ανοικτο το διακοπτη λιγα δευτερα πριν την μιζια και το ζεσταίνω μεχρι να κλεισω γκαραζοπορτα,να βαλω κρανος και γαντια

ακριβώς έτσι συμβαίνει και στην δική μου,

η ένδειξη που είχα ήταν 1.0 για το throttle.

κατά τα λοιπά είναι άλλη μηχανή, χρησιμοποιήσιμη πλέον σε μέρη με ανηφοροκατηφόρες κ στενά όπως η άνω πόλη Θεσσαλονίκης που μένω.

αυτό με την νεκρά έχει να κάνει με τις κρύες βαλβολίνες ή κάτι πιο ανησυχητικό?




Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #113 στις: Απριλίου 20, 2017, 10:32:23 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Ξεκαθαρα με κρυες βαλβολινες.
Απλα πριν που ηταν το ρελαντι κουκουρουκου (μετρημενο απο 1.150 μεχρι 1.560 αναλογα με τη διαθεση του) εμπαινε καποια στιγμη επανω στην αρρυθμια που εκανε το μοτερ.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #114 στις: Απριλίου 21, 2017, 09:30:09 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Γεια σου Ιάκωβε. Το V11 έγινε V7?

 :icon3_goodpost:
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #115 στις: Απριλίου 23, 2017, 11:48:11 πμ »

Αποσυνδεδεμένος iakovos

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Guzzi 100% lover
Γεια σου Ιάκωβε. Το V11 έγινε V7?

 :icon3_goodpost:

Γειά σου Δημήτρη,

Ναι έγινε v7, αλλά αποδείχτηκε λιγότερο από ότι περίμενα, ευτυχώς τουλάχιστον με το πρόγραμμα έγινε άλλη μηχανή, (ευχαριστώ ξανά το Σταμάτη για αυτό).

 :icon3_goodpost:

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #116 στις: Απριλίου 23, 2017, 02:18:23 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Και εγω εχω την ιδια αποψη, πως κατι δεν τους εκατσε με το V7/2 αλλα λιγο απο εδω λιγο απο εκει το φερνω στα μετρα μου.
Μετα το προγραμμα, σειρα εχουν ελατηρια εμπρος για να γινει και ρυθμιζομενο, ενα τιμονι και τελος.
Ισως αυτη να ειναι και η λογικη του.
Το παιρνεις βασικο και το φερνεις εκει που θες.
Και πολυ πιο οικονομικα απο ενα αλλο Ιταλικο.
Συγκριτικα με ενα scrambler ας πουμε, το Guzzi ειναι πιο "μηχανη" για οτιδηποτε θελησεις.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #117 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2017, 10:24:14 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Τελευταιο update.
Σε επικοινωνια με τον ξενο φιλο μας, πηγα τη μηχανη σε δυναμομετρο με αναλυτη καυσαεριων και με το diag καναμε ρυθμισεις για να εχει το ιδανικο στοιχειομετρικο.
Εστειλα παλι εξω το προγραμμα για fine tuning και το ξαναπηρα πισω με τους λαμδα ενεργους και πληρως λειτουργικους.
Περναει ΚΤΕΟ μεσα στις νορμες με λαμπρα αποτελεσματα.
Τα υπερ και τα κατα.
Υπερ, τρομερη λειτουργια, ροπη απο το μηδεν και συμφωνα με τον Ηρακλη που το οδηγησε "παει οπως το 3"
Κατα, για να στρωσει η καμπυλη και να τα δινει ολα ομαλα καπου στο δρομο χαθηκαν 3 αλογα. Για τον κινητηρα αυτο ειναι σημαντικο νουμερο, που ομως προσωπικα δεν με πειραξε καθολου.
Περιμενω και την αποψη του ετερου πειραματοζωου που ακουει στο ονομα Σποντ για να μας πει και αυτος με τον δικο του τροπο την αισθηση που αποκομισε.
Τελικη σημειωση.
Με αυτα και με αλλα, το θεμα tuning εκλεισε πιστευω παιρνοντας ενα χρονο και κατι να παει η μηχανη οπως πρεπει.
Αυτα.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #118 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2017, 04:15:27 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
οι πρωτες εντυπωσεις ειναι θετικες


παει με μια ταχυτητα πανω στις χαμηλες στροφες

μου θυμησε την συμπεριφορα της μπρεβα 1100 μετα την τοποθετηση κροσοβερ,τελικου και φιλτρου ΚΝ


θα δοκιμαστει βεβαια και σε ταξιδι αλλα για το 99% της χρησης που κανω ειναι σαφεστατα πιο βελτιωμενη απο τη μητρικη κατασταση


χθες τη νυχτα στην ερημη βουλιαγμενης  ενιωσα οτι απο τα 120 εως τα 140 αργουσε σε σχεση με πριν να ανεβασει


σαν να εγινε μια τρυπα ακριβως σε εκεινο το σημειο


θα επανελθω......



10000 ευχαριστω σταμ
guzziholic

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #119 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2017, 04:33:35 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Εχουμε 3 αλογα λιγοτερα στη ροδα.
Αυτο ειναι αγνωστο ποσα ειναι στο στροφαλο.
Επειδη και ολη η αποδοση εχει κατεβει στην κατω κλιμακα, πλεον για να επιταχυνεις πρεπει να κατεβασεις ταχυτητα.
Καπου κερδιζεις, καπου χανεις.
Εγω πλεον την 6η την εχω overdrive.
Κουμπωνω οταν ρολαρω.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.