Αποστολέας Θέμα: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα  (Αναγνώστηκε 230284 φορές)

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #60 στις: Οκτωβρίου 22, 2014, 08:10:29 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Αυτό που σκέφτομαι τώρα λέω μήπως...

Συρματακι γκαζιού, βαλβίδες εξαγωγής, σώματα ψεκασμού, ποτηράκια-ωστήρια, βηματικό μοτερ, βίδες αέρα , καθαρισμός μπεκ...

Μήπως τα παραπάνω χρειάζονται εκτενέστερο έλεγχο... ;

Αν ο λ κράσαρε λογικά τα παραπάνω δεν επηρεάζονται...; Αν υποθέσουμε ότι ουδέποτε έγιναν οι απαραίτητοι έλεγχοι στα παραπάνω από το 2006 τότε μήπως χρειάζονται ρυθμιση-καθαρισμός-αντικατάσταση.


sorry έχω κρίσεις εξάρτησης... θα μιλήσω με τον Κώστα αύριο
 :o :'(

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #61 στις: Οκτωβρίου 22, 2014, 08:48:12 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ο αχαριστος

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 833
  • Guzzi 100% lover
ας τσεκάρει και την γεννήτρια ο κώστας,το ίδιο κάνει και σε εμένα αλλά μόνο όταν είναι στο ρελαντί και όχι εν κινησει.
Αξιοπερίεργο είναι το να μπορεί ο καθένας με ευκολία να αναφέρει πόσα υπάρχοντα έχει και να μήν μπορεί να αναφέρει πόσους φίλους έχει.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #62 στις: Οκτωβρίου 22, 2014, 09:18:22 μμ »

Αποσυνδεδεμένος FANIS

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 1036
  • I believe in a twin iron eagle...
  • Μοτοσυκλέτα: Black widow-Bobos
  • Πόλη: Mandello del Loutrakio

sorry έχω κρίσεις εξάρτησης... θα μιλήσω με τον Κώστα αύριο
 :o :'(

Είσαι σε καλά χέρια, μην ανησυχείς για τίποτε!  ;)
Η ζωή είναι ωραία!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #63 στις: Οκτωβρίου 23, 2014, 10:46:53 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Στο γυρισμό από Νυμφαίο έπιασα στιγμιαία 15l κατανάλωση. :)
Εχω το παγκόσμιο ρεκορ;

Μηδένισα σε βενζινάδικο στο κέντρο της πόλης. Μέχρι να καταφέρω να βγω στον περιφερειακό 23λ/100 μέση κατανάλωση.
Μόλις βγήκα στον ανοιχτό δρόμο έπεσε στα φυσιολογικά νούμερα.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #64 στις: Οκτωβρίου 23, 2014, 07:00:14 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
ας τσεκάρει και την γεννήτρια ο κώστας,το ίδιο κάνει και σε εμένα αλλά μόνο όταν είναι στο ρελαντί και όχι εν κινησει.

Ρε Αχάριστε, εσένα στο κάνει όταν το ανάβεις για να ζεστάνει τον κινητήρα!

Ακόμα και σε αυτό, αχάριστος!  ;D

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #65 στις: Οκτωβρίου 23, 2014, 09:54:09 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ο αχαριστος

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 833
  • Guzzi 100% lover
Ρε Μάνο τα guzzi δεν το κάνουν αυτό :P
Αξιοπερίεργο είναι το να μπορεί ο καθένας με ευκολία να αναφέρει πόσα υπάρχοντα έχει και να μήν μπορεί να αναφέρει πόσους φίλους έχει.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #66 στις: Οκτωβρίου 23, 2014, 11:28:01 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Παιδιά μίλαγα τώρα με 2 φίλους για μεταφορικές κτλ και με άγχωσαν για το πόσο τσαπατσούλικα τα μεταφέρουν. Μπορώ λέτε να αποφύγω την Αθήνα; κανείς σωστός μάστορας στη Θεσσαλονίκη να του αφήσω το μηχανάκι να το σινιάρει γενικά;
Τα φώτα σας γιατί και τα έξοδα εκτοξεύονται για αθήνα.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #67 στις: Οκτωβρίου 24, 2014, 11:49:57 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
http://www.adrenalinejunkies.gr/

Εδώ πάω όλα μου τα μηχανάκια. Νέος, ορεξάτος, μερακλής με εμμονή στην λεπτομέρεια και καλές τιμές.
Αν δεις το συνεργείο θα πάθεις πλάκα πόσο καθαρό είναι. Το μηχανάκι σου το ξέρει.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #68 στις: Οκτωβρίου 24, 2014, 11:58:41 πμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Ναι, γιαυτόν μου είπε και ο Σωτήρης. Το διαγνωστικό για να μου περάσει την τελευταία χαρτογράφηση το έχει;
Αλήθεια, με τις βαλβολίνες τί κάνω; παρήγγειλα 75w140,όπως γράφτηκε στο κατατοπιστικότατο ποστ. Αυτές είναι; και για το κιβώτιο και για το διαφορικό;

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #69 στις: Οκτωβρίου 24, 2014, 12:47:06 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Διαγνωστικό στη Θεσσαλονίκη έχει μόνο το επίσημο service της Piaggio. Δεν περνάω ούτε από έξω από αυτό συνεργείο.
Τηλ. 2310 812580 πάρε και ρώτα αν έχουν καινούργιους χάρτες για Breva. Μια φορά που ρώτησα εγώ για το sport με κοιτούσαν σαν χαζοί.

Αν έχουν πάνε βάλτον (μην δώσεις πάνω από 5-10€) και μετά στον Αχιλλέα.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #70 στις: Οκτωβρίου 24, 2014, 12:47:29 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Βαλβολίνες σε κιβώτιο και διαφορικό βάζεις τις ίδιες.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #71 στις: Οκτωβρίου 24, 2014, 12:53:56 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Ευχαριστώ πολύ για τις αμεσότατες απαντήσεις. Εν τέλει καλά έκανα και πήρα βαλβολίνες 75w140; Είναι σωστός ο τύπος;

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #72 στις: Οκτωβρίου 24, 2014, 05:34:37 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Καλά έκανες για τις βαλβολίνες.
Πήγαινε σε μια Piaggio-Guzzi και ζήτα να στο μπριζώσουνε και να δουνε τους διαθέσιμους χάρτες για το μοντέλο σου (breva 1100 '06). Το σύστημα θα βγάλει αμέσως τις διαθέσιμες ενημερώσεις και μέσα σε αυτές είναι και η BRV12. Εαν έχουν guzzi δεν υπάρχει περίπτωση να μην την έχουν, εμφανίζεται αυτόματα από το σύστημα.

Πάντως το μηχανάκι σου θέλει σωστή ρύθμιση και πιθανόν κάποια επισκευή γιατί καίει πάρα πολύ.
Πρέπει ο μηχανικός που θα το πας να έχει εγκέφαλο για μπρίζωμα, δηλαδή axone ή κάτι αντίστοιχο.(συνήθως Aprilia και Ducati είναι συμβατά). Αυτό για να σου ελέγξει διάφορους παραμέτρους όπως αισθητήρας λ (βλέπε Fotis) και το πιό σημαντικό να σου κάνει μηδενισμό TPS!

Αν δεν βρεις άκρη κατέβα μια βόλτα στην Αθήνα να γίνει μια καλή και σωστη ρύθμιση, και επίλυση των όποιων προβλημάτων. Από και και πέρα θα έχεις απλή συντήρηση.

Dakota για το 1200 από ότι ξέρω δεν έχει βγει κάτι σε νέο λογισμικό...Γεννήθηκε ήδη τέλειο  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 24, 2014, 05:47:10 μμ από manos77 »

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #73 στις: Οκτωβρίου 24, 2014, 05:50:52 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata

Το πρόβλημα είναι ότι όταν η μηχανή είναι κρύα και κλείσεις το γκάζι οι στροφές κινούνται στο ρελαντί +- 100. Όταν ζεσταθεί για παράδειγμα στην πολλή κίνηση στο κλείσιμο γκαζιού οι στροφές ας πούμε από 2000-3000  πέφτουν ή κρατάνε 1500-1800.


Εγώ όταν είχα το ίδιο πρόβλημα στη breva, περίπου στα 45.000 χλμ, έγινε ένας καθαρισμός στις πεταλούδες και το ρελαντί επανήλθε στα φυσιολογικά επίπεδα.

Ο καθαρισμός των πεταλούδων είναι ζωτικής σημασίας. Πολλά προβλήματα μπορούν να ξεκινήσουν από αυτό.
Όταν λέμε καθαρισμό εννοούμε βγάλσιμο και καθάρισμα, όχι πασαλείματα...

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #74 στις: Οκτωβρίου 24, 2014, 05:53:18 μμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
Πιστεύω ότι δεν είναι σωστός ο τύπος. Για να το πω (γράψω) αλλιώς, ΕΓΩ δε θα το έβαζα. ΕΓΩ θα ακολουθούσα αυτό που λέει η Guzzi, πολύ περισσότερο αφού έχει βγάλει ειδική τεχνική οδηγία για τα συνεργεία - δες http://www.thisoldtractor.com/mg_manuals/moto_guzzi_technical_note_010-2006.pdf
Τονίζω το "εγώ" γιατί δεν είμαι ειδικός, απλά ψάχνω και προσπαθώ να καταλάβω, οπότε τα συμπεράσματά μου σε καμία περίπτωση δεν είναι υπεύθυνες οδηγίες. Όπως ο καθένας έχει την ευθύνη αυτών που κάνει (δε πα να βάλει και ηλιέλαιο) έτσι και ο καθένας έχει την ευθύνη αυτών που γράφει...

Σχετικά πρόσφατα που ψάχτηκα - κατεβάζοντας διάφορα datasheets -, βρήκα οτι ακόμα και με ίδια τυποποίηση και ίδιο ιξώδες, υπάρχουν διαφορές στις λιπαντικές ιδιότητες, οπότε το 'παιξα εκ του ασφαλούς και πήρα ακριβώς αυτά που λέει η "μαμά". - Με τη διαφορά οτι το MP/S 85W/90 έχει μετονομαστεί σε MG/S 85W/90 (είναι ακριβώς το ίδιο με αντιπαραβολή των datasheet)

Και τα δύο (85-90 & 85-90) είναι GL5...

To 85w90 κυκλοφορεί στην Ελλάδα σε βαρέλια 20λιτρα, οπότε το παράγγειλα από το stein-dinse. Δε θάταν κακή ιδέα να γίνει μια πιο μαζική παραγγελία απο όσους πιθανώς ενδιαφέρονται ώστε να μοιραστούν τα μεταφορικά...

ΥΓ, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, άφησα κάποια υπονούμενα, κάποιοι ίσως θυμηθούν τα ηλιέλαια-ελαιόλαδα-τηγανόλαδα...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 24, 2014, 06:01:49 μμ από DonRodrigo »
il capo dei bravi