Αποστολέας Θέμα: Παρουσιαση V9 Bobber (Dr. John's Edition)  (Αναγνώστηκε 27130 φορές)

Παρουσιαση V9 Bobber (Dr. John's Edition)
« στις: Ιουλίου 05, 2016, 02:04:05 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dr.JoHN

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 37
  • Guzzi 100% lover
Εισαγωγή (προαιρετικής ανάγνωσης):

Στην 5η μας συνάντηση, είχα την ευκαιρία να κάνω ένα ''one night stand'' περίπου 1.200 χιλιομέτρων με το καινούργιο μοντέλο
της εταιρείας μας. Το V9 Bobber. Η μέση ταχύτητα οπου αναγράφεται οτι πέτυχα στην συνάντηση μας,
αφήνει ξεκάθαρα υπονοούμενα για το αγριο sex οπου πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο της συνάντησης.



*Να σημειωθεί εδώ πως ο μέσος όρος αυτός επετεύχθη σε βουνίσιο στροφιλίκι.


Ας κάνουμε όμως τώρα μια ιστορική αναδρομή του μοντέλου V9. 
Σας παραθέτω τις σημειώσεις που εγραψα στο τετραδιο μου.



Και αυτό ήταν το πιο καλό σημείο, έτσι ξεκινάει το Party, Η ''νέα εποχή''.
Οντας Guzzisti παλιας κοπης και με το παρατσουκλι πολλων ετων ''νεκροφιλος'', οταν ειδα το καινουργιο V9 Bobber στο Internet, αναφωνησα...
 ''Τι Μ****** ειναι αυτο θεε μου!!!!".
Αν τωρα προσπαθησετε να συμπληρωσετε τις τελειες, η λεξη δεν ειναι ''μηχανακι''.
Μα αυτο ειναι κατι υποκειμενικο και υπαρχουν φανατικοι υποστηρικτες της εμφανισης του.
Που να 'ξερα...
cause, it's a new day, it's a new life, (for my company) and i'm feeling good
Βαλτε το κομματι, και απολαυστε...



Αδελφια μου... Μπορει να σας σοκαρω, αλλα δεν εχουμε πια Heron θαλαμο καυσης!!!
Και γουσταρω πολυ!!!!
Οσοι δεν γνωριζετε τι σημαινει αυτο, Please googlαρετε το, να δειτε τι πουλαει η εταιριαρα μας το 2016. 
Πιστονια βγαλμενα απ' τις σελιδες τις ιστοριας, και μαλιστα του 1930... To 2016!!!!
Ομως, ολα αυτα ανηκουν στην ιστορια... Οχι πια κουφαλες. Τωρα εχουμε κανονικο κινητηρα, ναι κυρ Στεφανε, κανονικο...
Με θαλαμο καυσης στην κεφαλη και οχι στο πιστονι κυρ Στεφανε....  Θα το καψουμε απο εδω και περα με τα μικρα!!! (κυρ Στεφανε?)
Anyway... Κοιτοντας τα κιλα του (200 Kg) επισης αναφωνησα...
Ρε Μ******!!!!, Αυτο ειναι  200 κιλα...!!! Γιατι 200 κιλα με μικρο μοτερ? Ειναι πια μικρο οταν διακοσαριζει ενα μηχανακι!!!???
Αν τωρα προσπαθησετε να συμπληρωσετε τις τελειες, η λεξη δεν ειναι ''μηχανικαρες''.
Που να 'ξερα...
Εμεις οι Guzzαιοι, λεμε οτι πηραμε ενα μικρo Guzzi για everyday, και το μικρο ειναι 750 κυβικα και 200 κιλα.  By the book, αυτο δεν λεγεται μικρο...!!!
Νομιζω πως αυτο τελειωσε οριστικα...
Το μικρο, δεν ειναι πια ''μικρο'', το μικρο εχει τελικη 200...και δεν ζηλευει τα μικροβαλβιδα ''μεγαλα'' σε επιταχυνσεις...
Αλλα επειδη ειμαι μαρτυριαρης, ας ξεκινησει η παρουσιαση.


Πρωτη επαφη:


Καβαλοντας το Bobber, απλωνεις τα χερια σου σε ενα ομορφο Drag Bar παρμενο απο μικρο Harley, που αργοτερα βεβαια θα το αποκαλεις... ''Τιμοναρα σου''
Απλωνεις αρκετα μπροστα τα ποδια σου, ωστε να καθεσαι παλι σε θεση wanna be μικρο Harley, αλλα αυτο σου ξεκαθαριζει τις προθεσεις του σαν cruiser.
Που να 'ξερα...
Το πολυοργανο, ειναι πραγματι ''πολυ-οργανο'', αφου με το κουμπι περιηγησης περιπλανιεσαι ωρα στο μενου του...
Τοση ωρα, που στο τελος σε ρωταει αν θες χωνακι παγωτο, με αφρογαλα ή χωρις, φετα στην σαλατα... κ.τ.λ.
Αυτο βεβαια που παλι δεν υπαρχει... ειναι δεικτης βενζινας... Η τεχνικη βεβαια γνωστη...
Εχω φτιαξει μουσικο αυτι, καθως χτυπω με το νυχι το τεποζιτο, στην προσπαθεια μου να δω ποσο βενζινη υπαρχει εντος...
Γνωστη τακτικη σε 9 στα 10 guzzi.
Παρ'ολα αυτα υπαρχει λαμπακι.
Βαζεις μπροστα και ''κλωτσαει'' στην μιζια.... Ωπα?Αυτο ειναι μικρο και κλωτσαει!!!
Ναι, φιλοι μου... το ρελαντι θυμιζει μεγαλυτερο αδελφο...
Κουμπωνεις την πρωτη και αντι για το χαρατηριστικο ''κλανκ'', ακους κατι σαν χτυπημα παντοφλας σε μαρμαρο...
Αυτο που εκανε η μανα μου δηλαδη και μου ελεγε ''θα σε σκοτωσω!!!!'' οταν ειχα κανει σκανταλια.  Μα ουτε αυτος ο ηχος με προιδεαζε για ''σκανταλια''
Που να 'ξερα...
Το μηχανακι φανταζει πραγματικα μικρο στον χειρισμο του, και σε στοιχημα με τον Jim Lemans θα εχανα αν μου ελεγε οτι ειναι 200 κιλα...
Η γνωριμια με το μπροστα ελαστικο (130/90 - 16) ειναι λιγο περιεργη, αλλα μετα απο λιγη ωρα καταλαβαινεις οτι απλα σε trollαρει και οτι μπορεις να το εμπιστευτεις...
Μες στην πολη εισαι αρκετα ευελικτος, αλλαζεις κατευθυνσεις αστραπιαια, ενω τα φρενα του με το τοσο εξελιγμενο ABS...
Σε κανουν ολο και πιο καφρο απο μετρο σε μετρο.
Το bobber φευγει απο τις 20 μοιρες κλιση δεξια και παει στις 20 μοιρες κλιση αριστερα, στο μισο χρονο απ οτι θα το εκανε ενα μεγαλο.
Το αρνητικο της πολης ειναι το οδοστρωμα με τις κακοτεχνιες κατ' εξακολουθηση,
το οποιο ενεργοποιει συχνα το Traction Control και το μηχανακι κανει σαν να μπερδευει.
Πραγμα οχι μοιραιο, μιας και που το Traction control απενεργοποιειται ή και συνηθιζεται.
Αυτα περι πρωτης επαφης.


Ταξιδευοντας:


Το V9 στην εθνικη δεν ειναι στο φυσικο του περιβαλλον. Η θεση οδηγησης γινεται ανυποφορη στα πολλα χιλιομετρα (ανω των 140km/h).
Η σελα, αχ αυτη η σελα... θα σε κανει να πονας μετα τα πρωτα 150km. Αν τωρα εισαι σιδεροκωλος και νομιζεις οτι θα ''αντεξεις''...
να σε πληροφορησω οτι δεν θα αντεξεις χωρις σταση πανω απο 150km και αυτο γιατι μετα απο 160km θα αντικρισεις το λαμπακι της βενζινης.
Δεν εμαθα ποτε ποσο αντεχει το λαμπακι, και ειμαι σιγουρος οτι ουτε εσυ το θες. Η τελικη ταχυτητα που αντικρισα ηταν περι τα 190km/h
και αυτο επειδη το ειχε γυρισει σε γλυκοπουνεντη. Ισως και να 200αριζα ανευ αερα. Παντως, δεν μου ελειψε ποτε το γκαζι.
 Αν λιγο σε ''χαλασα'' με αυτα, να σου πω οτι ειναι τρομερος συνδιασμος του ποσο αντεχει ενα οπισθιο και ποσο ενα τεποζιτο...
και μαλλον το εργοστασιο εν σοφια εποιησε και τα δυο.
Καθε 150Km λοιπον σταση για βενζινη και για ξεκουραση οπισθιου... Combo Hit!!! 
Βγαινοντας απ' την  εθνικη, στην πρωτη εξοδο  να ξερεις οτι θα ''ξυσεις'' το μαρσπιε...
Και τοτε ειναι που το Bobber σου συστηνεται πραγματικα.


Επαρχιακο δυκτιο/Βουνο:


Αφου εχεις σοκαριστει με το οτι ''εξυσα μαρσπιε!!!'', αρχιζεις να συνηδητοποιεις πως το V9 Bobber, κανει οτιδηποτε του ζητησεις.
Το πιεζεις, σε ακουει... Το πιεζεις πιο πολυ, σε ακουει... Το πιεζεις παρα πολυ, σε ακουει...Το πιεζεις σε επιπεδα ουνου, σε ξανακουει...
Και καπου εκει ειναι που το ερωτευτηκα. Το V9 σου δινει την αισθηση μιας μασιφ κατασκευης πριν, εντος, και μετα την στροφη. 
Σου δινει τετοια αισθηση, τετοια εμπιστοσυνη, τετοια σιγουρια στην στροφη, που αν καποιος μου ελεγε οτι θα πεσω...
θα γελαγα σαν την εισαγωγη των ιστοριων απ' την κρυπτη...
Οτι και να κανεις μες στην στροφη, μα οτι και να κανεις, αυτο θα κρατησει την τροχια του και αν χρειαστει μαλιστα, θα την κλεισει κιολας.
Το φαινομενο να την ''ανοιξει'' δεν το συναντησα ποτε.  Ακομα και αν ανεβασα ταχυτητα στην στροφη, ακομα και αν κατεβασα,
ακομα και αν βουτηξα στα φρενα, το V9 αρνιοταν να χαλασει την τροχια που χαραζαμε.  Τοτε ψιθυρησα μεσα απ το κρανος...''Supermotard''...
και αμεσως μετα ο ψιθυρος εγινε κραυγη...''SUPERMOTARD!!!,SUPERMOTARD!!!''.
 Ναι κυριοι... Το V9 Bobber ειναι το Motard της Guzzi
Να πω αυτη την στιγμη πως μιλω σαν Guzzista και με μετρο συγκρισης τις λοιπες κατασκευες Guzzi και οχι τα KTM Duke, Triumph Street triple κ.α.
Παρ'ολα αυτα, σε σφικτο στροφιλικι το V9 κανει χαβαλε τουλαχιστον στο 80% των μοτοσυκλετων που βρισκονται αυτη την στιγμη στην αγορα...
και αυτο ειναι True Story. Χρειαζεται ο ''αντιπαλος'' να εχει ''αδαμαντινα χερια'', και εξακολουθω να το βλεπω χλωμο να μπορει να σε ακολουθησει.
Χωρις εσυ να χρειαζεται να εισαι ο Doohan.
Το μηχανακι τα κανει ολα μονο του, σε βαθμο που θα μπορουσαν να βγουν ανεκδοτα τυπου Jack Norris για εκεινο.
Μπορει με ευκολια να παει βολτα στον γνωστο Αγ. Ιωαννη και να παει με παρεα Motardαδων.
Ξερω, δεν το πιστευετε... Αλλα δεν θα προλαβετε και να το δειτε, αν βρισκεται ο αναβατης σε τετοιο mood,
μονο αν τον ''πετυχετε'' στο αντιθετο ρευμα... Μην ξεχνατε την πρωτη φωτογραφια.



Οταν σταματησα για τσιγαρο, χαζευοντας το... μια λεξη μου ηρθε στο μυαλο, '' Παρανοια''. Ναι, το μηχανακι ειναι παρανοια.
Τοτε μου ηρθε στο μυαλο η πρωτη φορα που καβαλησα Le mans III. Το συναισθημα ηταν ιδιο... ''Πως γινεται να τα κανει αυτα ενα κλασικο μηχανακι?''
Το ιδιο ειπα και για το Bobber... ''Πως γινεται να κανει ολα αυτα ενα μηχανακι?''. 
Βαρυ αυτο που θα πω, και ξερω οτι θα στραβομουτσουνιασουν οι ''παλιας κοπης Guzzisti'',
Αλλα για 'μενα, Το V9 Bobber, ειναι το καινουργιο Le mans.
Ολοι αυτοι που αναπωλουσαν τις ''καλες μερες'' θελω να σας πω πως τις ξαναζουμε.
Το V9 ειναι ενα Up to Date μηχανακι, που κοιταει στα ισια τον ανταγωνισμο και οχι ενα ''γραφικο'', για ''γραφικους''.
Χωρις μαλιστα να εχει χασει τον Guzzi χαρακτηρα του.  Και εκει εκανα μια σκεψη... Piaggio.
Ολοι εμεις της ''παλιας κοπης'' που βριζουμε την Piaggio, εχουμε καταλαβει πως τα Guzzi σημερα ειναι τα:

-Stelvio 1200 4V
-Griso 1200 4V
-California 1400
-V9 Bobber


Βλεπετε καποιο κακο μηχανακι σε αυτα? Μηπως οι καλες μερες εχουν ξαναελθει και δεν τις βλεπουμε?
Εζησα ενα απ' τα καλυτερα μου ΣαββατοΚυριακα, γνωρισα κοσμο, οδηγησα μηχανακια και γελασα με την ψυχη μου.
Σε ολο αυτο εβαλε ενα μεγαλο λιθαρακι και το V9 Bobber.
Δεν σας κρυβω πως αν τα οικονομικα μου το επετρεπαν, θα το ειχα παρει χθες, παρ'ολο που δεν με τρελαινει εμφανισιακα.
Και ΟΚ ξερω, 10.000 χιλιαδες ευρω ισως να ειναι πολλα, ισως να μπορεις να παρεις και μεταχειρισμενες υπερκατασκευες στις μερες μας.
Μπορω ομως να σας πω με πολυ σιγουρια, οτι το γελιο και το Fun του V9 ειναι ανεκτιμητο και δεν θα το βρειτε αλλου. 
Δηλωνω μεγαλος θαυμαστης του λοιπον, παρ'ολο που με κατατασσω στο ''ζορικο κοινο''.

Τωρα ομως ξερω...



 :icon3_goodpost:

Απ: Παρουσιαση V9 Bobber (Dr. John's Edition)
« Απάντηση #1 στις: Ιουλίου 05, 2016, 02:44:19 πμ »

Αποσυνδεδεμένος thrylos

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 857
Αναρωτιεμαι ο ειδικος τυπος πως μπορει να παρουσιασει καλυτερα το V9 Bober .... :icon3_goodpost:

Μπραβο Γιαννη  :duim: :icon3_respect:
MELODY PIPES !

Απ: Παρουσιαση V9 Bobber (Dr. John's Edition)
« Απάντηση #2 στις: Ιουλίου 05, 2016, 10:23:18 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Dr John!!!

 :icon3_goodpost:

 :icon2_goodpost:
Keep riding.

Απ: Παρουσιαση V9 Bobber (Dr. John's Edition)
« Απάντηση #3 στις: Ιουλίου 05, 2016, 10:24:52 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Doom

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 815
  • Guzzista Greco
    • Guzzista Greco
  • Μοτοσυκλέτα: Cali/ V7 Special
  • Πόλη: Αθήνα
Περιγραφότατος!
Είδα τις φάσεις αλλαγής σου στο τριήμερο, απο "αδιάφορο" σε "ΟυΑΑΑΟΟΟΟ"
και καθώς ξέρω οτι είσαι "παλαιών" αρχών guzzaκιας, απόρησα αρχικά
αλλα τελικά πρέπει να έχουν φτιάξει καλό μηχανάκι.

Welcome V9

Απ: Παρουσιαση V9 Bobber (Dr. John's Edition)
« Απάντηση #4 στις: Ιουλίου 05, 2016, 10:54:27 πμ »

Αποσυνδεδεμένος guzzonord

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 231
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: 1200 Sport
  • Πόλη: Nord
Κάποιος έχει χακάρει το λογαριασμό του Dr John.

Δε μπορεί ένας νεκρόφιλος να μιλάει έτσι για ένα piaggio  :icon2_lol:












υ.γ.  ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑΝΝΗ  :icon3_goodpost:

ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΟΤΑΤΟΣ!
Συνδρομή τέλος.

Απ: Παρουσιαση V9 Bobber (Dr. John's Edition)
« Απάντηση #5 στις: Ιουλίου 05, 2016, 10:55:59 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Θέλω να το οδηγήσω Τ Ω Ρ Α

Γιάννη σε αγαπώ.  :icon3_goodpost:
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: Παρουσιαση V9 Bobber (Dr. John's Edition)
« Απάντηση #6 στις: Ιουλίου 05, 2016, 11:26:30 πμ »

Αποσυνδεδεμένος pantah

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 6
  • Guzzi lover wanabe
  • Μοτοσυκλέτα: V11 Cafe Sport
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Το μηχανάκι, πρέπει να έχει διπλή προσωπικότητα!!

Δε γνωρίζω πολλά από Moto Guzzi, (ώς νέος κάτοχος ακόμη), αλλά βλέποντάς σε πώς έμπενες στις στροφές πρέπει όντως το μηχανάκι να σου εμπνέει πολύ εμπιστοσύνη.
Πραγματικά πολύ γλήγορο!

Μπρόβο Dr. John.
You don't own a V11 because it does anything better. It doesn't. You own it because it defines you. :mg:

Απ: Παρουσιαση V9 Bobber (Dr. John's Edition)
« Απάντηση #7 στις: Ιουλίου 05, 2016, 11:35:41 πμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Μπράβο Τζώνη, ωραία δοκιμή.

Απ: Παρουσιαση V9 Bobber (Dr. John's Edition)
« Απάντηση #8 στις: Ιουλίου 05, 2016, 01:35:40 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
 :icon3_respect: :icon3_respect:



 :wub:



 :icon3_goodpost:
guzziholic

Απ: Παρουσιαση V9 Bobber (Dr. John's Edition)
« Απάντηση #9 στις: Ιουλίου 05, 2016, 02:01:51 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ο αχαριστος

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 833
  • Guzzi 100% lover
Προσκυνώ νεκρόφιλο :icon3_respect: :icon3_respect: :icon3_respect:
Αξιοπερίεργο είναι το να μπορεί ο καθένας με ευκολία να αναφέρει πόσα υπάρχοντα έχει και να μήν μπορεί να αναφέρει πόσους φίλους έχει.

Απ: Παρουσιαση V9 Bobber (Dr. John's Edition)
« Απάντηση #10 στις: Ιουλίου 05, 2016, 04:40:14 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Anvas

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 41
  • "καί ὅσον ἐκίνησεν ὁ νοῦς, πᾶν τοῦτο διεκρίθη"
    • Anvas
  • Μοτοσυκλέτα: 1200 sport
  • Πόλη: N. Ionia
Γιάννη, δεν ήξερα πως τώρα εργάζεσαι για την Piaggio !!  :icon4_questions:
Καλή επιτυχία λοιπόν !   :icon4_laughter:
Ανδρέας

Απ: Παρουσιαση V9 Bobber (Dr. John's Edition)
« Απάντηση #11 στις: Ιουλίου 06, 2016, 10:58:34 πμ »

Αποσυνδεδεμένος themislarisa

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 246
  • Guzzi 100% lover
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΡΘΡΟ :icon2_goodpost:

Απ: Παρουσιαση V9 Bobber (Dr. John's Edition)
« Απάντηση #12 στις: Ιουλίου 06, 2016, 02:56:42 μμ »

Αποσυνδεδεμένος pepanmg

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Get lost on a Moto Guzzi......it's good for you!!
  • Μοτοσυκλέτα: California 1100 SS / Le Mans III / V50 Monza
Γιάννη συγχαρητήρια, αναγνωρίζεσαι ως ο επίσημος δοκιμαστής της Κοινότητας Guzzisti!  :icon3_respect:  :icon2_goodpost:

Απ: Παρουσιαση V9 Bobber (Dr. John's Edition)
« Απάντηση #13 στις: Ιουλίου 06, 2016, 03:28:51 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ο αχαριστος

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 833
  • Guzzi 100% lover
 :icon3_respect: :icon3_respect: :icon3_respect:
Αξιοπερίεργο είναι το να μπορεί ο καθένας με ευκολία να αναφέρει πόσα υπάρχοντα έχει και να μήν μπορεί να αναφέρει πόσους φίλους έχει.

Απ: Παρουσιαση V9 Bobber (Dr. John's Edition)
« Απάντηση #14 στις: Ιουλίου 06, 2016, 07:46:47 μμ »

Αποσυνδεδεμένος corsair

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 60
  • Guzzi 100% lover
Guys επειδή είχα την τύχη της πολύωρης παρέας του μοντέλου-αρθρογράφου ειδικού τύπου, σας επιββαιώνω ότι αυτά που περιγράφει ανταποκρίνωνται πλήρως στην πραγματικότητα. Η ψυχική του ανάταση υπήρξε παροιμιώδης κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και κυρίως της νύκτας, όπου οι περιγραφικές ατάκες γράφουν βιβλίο. Βεβαίως υπήρχε και η συνεχής ανταλλαγή απόψεων - κρίσεων με τον Jim που σαφώς αναβάθμισε το επίπεδο. Επί του μηχανακίου έχω να προσθέσω τα εξής:
- μου αρέσει πολύ να το βλέπω, αλλά νομίζω ότι δεν μου πάει σαν αναβάτης
-άφθονο γκάζι και ροπή
-το είχα από στην επιστροφή από τον Αθ. Διάκο μέχρι την Παύλιανη και παρόλο που το αριστερό πόδι συνεχώς έψαχνε να βρεί τις ταχύτητες, μέσα στις στροφές χωρίς να ξέρω τι τελικά ταχύτητα ανέβαζα ή κατέβαζα, το μηχανάκι έστριβε φέτα. Έκανα τα πάντα μέσα στη στροφή και αυτό συνέχιζε να στρίβει και να κλίνει όποτε το ήθελα. Στο τέλος σκεφτόμουνα τι πα.....ριά είχε απομείνει που να μην έχω κάνει για να δώ αν θα χρειαστεί να χαλάσω τη στροφή, αλλά εις μάτην...
-fun bike με τα 1000.
Dr.John, αγόρι μου χαραμίζεσαι στη Σαλαμύκονο
Μike, Γιώργο ΚΑΙ Γιαννάκη σας ευχαριστώ για την εκπληκτική παρέα της επιστροφής μας.
Καλές βόλτες σε όλους μας.