Αποστολέας Θέμα: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα  (Αναγνώστηκε 230094 φορές)

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #75 στις: Οκτωβρίου 25, 2014, 12:41:38 πμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Θα ήταν ευτύχημα να γλιτώσω τη μεταφορική καθώς με όσα άκουσα για κλεμμένα κλειδιά από φίλο με κλειδί custom συλλεκτικό Ηarley, απο χτυπημένες μηχανές κτλ. Από την άλλη όλοι σας με συμβουλέψατε για μια καλή πρώτη φορά σε μάστορα που ξέρει και μετά να χω το κεφάλι μου ήσυχο. Για τις βαλβολίνες μπερδεύτηκα για να πω την αλήθεια, θα το ψάξω κι εγώ λίγο. Ακόμη και στις ποσότητες είδα αποκλίσεις. Πχ, ο Agostini έλεγε για πλήρη βύθιση του σασμαν σε βαλβολινη με μεγαλύτερη ποσότητα.
Τώρα για τα λάδια φριτέζας.....οκ, δεν θα βάλω στο μηχανάκι. Την καταλαβαίνω σαν λύση πάντως. Μπορεί σε κανένα επόμενο 36ωρο να γίνει καντίνα Vstrom που βγάζει hot dog απ τους κυλίνδρους στη συμβολική, μη κερδοσκοπική τιμή των 5ε το τεμάχιο

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #76 στις: Οκτωβρίου 25, 2014, 02:16:39 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ο αχαριστος

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 833
  • Guzzi 100% lover
Μπήκες γρήγορα στο πνεύμα ρε ΧΑΡΑΛΑΜΠΗ...
Αξιοπερίεργο είναι το να μπορεί ο καθένας με ευκολία να αναφέρει πόσα υπάρχοντα έχει και να μήν μπορεί να αναφέρει πόσους φίλους έχει.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #77 στις: Οκτωβρίου 25, 2014, 05:58:18 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Η guzzi συνιστά πλέον βαλβολινη 85/140 για άξονα και κιβωτιο. (agoatini). Μπείτε σε οποιαδήποτε ιταλικό φόρουμ, κάνεις δε χρησιμοποιεί πια 80/90.

Η "πατεντα" του agostini με το σινεμπλοκ από Stelvio συνοδεύεται από μεγαλύτερη ποσότητα λαδιού στο κιβώτιο, τύπου 85/140.

Τα guzzi που χρησιμοποιουν 85/140, παρουσιάζουν 5 φορές λιγότερες βλάβες στο κιβώτιο από ότι αυτά με 80/90. Άρα μεγαλύτερη προστασια.

Στην πράξη, το 85/140 κάνει το κιβώτιο πιο μαλακό και αθορυβο.



Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #78 στις: Οκτωβρίου 25, 2014, 06:05:39 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Μάνο εγώ που πήρα 75w140; πάλι μπερδεύτηκα. Χτες μου είπες καλό είναι. Τώρα βλέπω 85w140

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #79 στις: Οκτωβρίου 25, 2014, 11:02:04 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Κανει το ιδιο! Μην τρελαίνεσαι!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #80 στις: Οκτωβρίου 25, 2014, 11:17:47 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
μην αποκτήσει ξαφνικά το μηχανάκι μου όπισθεν φοβάμαι  :P

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #81 στις: Οκτωβρίου 26, 2014, 12:02:39 μμ »

Αποσυνδεδεμένος FANIS

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 1036
  • I believe in a twin iron eagle...
  • Μοτοσυκλέτα: Black widow-Bobos
  • Πόλη: Mandello del Loutrakio
Το 2009 είχα πάει στον Agostini και μου είχε δώσει 85-140 και μου είχε πει από τότε ότι αυτοί συνιστούν την συγκεκριμένη, άσχετα με το τι λέει η moto guzzi. Ειχα πάρει 4 λίτρα μιας και ήμουν εκεί.

lxar βάλε και την 75-140 δεν πειράζει. Δεν παθαίνει τίποτε ο τράκτορας ;)
Η ζωή είναι ωραία!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #82 στις: Οκτωβρίου 26, 2014, 12:27:20 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
ούτως ή άλλως φτηνό αναλώσιμο είναι. Φάνη, έχεις δίκιο.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #83 στις: Οκτωβρίου 26, 2014, 01:54:55 μμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
Πάλι deza vu έπαθα... σαν να έχω ξαναδιαβάσει παρόμοια συζήτηση...

Θα κάνω μια τοποθέτηση αρχής:

Σε συζητήσεις που οι συμβουλές μας μπορεί να επηρεάσουν την ασφάλεια ή την αξιοπιστία του οχήματος του άλλου, θα πρέπει είτε να τεκμηριώνουμε αυτά που γράφουμε είτε να αναφέρουμε ότι αυτή είναι η προσωπική μας ατεκμηρίωτη εκτίμηση η οποία περιέχει το ρίσκο του πειραματισμού. Η διατύπωση απόψεων με ύφος σίγουρης οδηγίας, κατά τη γνώμη μου είναι λάθος. Όταν ένας τυφλός ζητάει οδηγίες, θα πρέπει τουλάχιστον να ξέρει ότι τις λαμβάνει από ένα μονόφθαλμο.

Για το συγκεκριμένο θέμα:

Στο datasheet του agip rotra mp διαβάζω:

Ιξώδες στους 40C για το 80W90 = 144mm2/s, για το 85W140 = 416mm2/s.
Αυτό σημαίνει οτι στους 40C το 85W140 είναι 2,9 φορές πιο παχύρευστο, ρέει πιο δύσκολα, απο ότι το 80W90.

Ιξώδες στους 100C για το 80W90 = 15mm2/s, για το 85W140 = 28mm2/s.
Αυτό σημαίνει οτι στους 100C το 85W140 είναι 1,6 φορές πιο παχύρευστο, ρέει πιο δύσκολα, απο ότι το 80W90.
 
Απ΄όσο έχω καταλάβει, το κιβώτιο δεν έχει αντλία λίπανσης, το λιπαντικό φτάνει εκεί που πρέπει με τη φυσική του ροή. Επίσης δεν ζεσταίνεται απο τον κινητήρα, οπότε η θερμοκρασία του είναι σχετικά χαμηλή ζεσταίνεται αρκετά πιο αργά. ΕΓΩ λοιπών, προτιμώ να έχω λιπαντικό που θα μπορεί να χωθεί ανάμεσα στα γρανάζια ευκολότερα, ειδικά στα πρώτα χιλιόμετρα που το κιβώτιο είναι κρύο. Μακάρι να μη ζεσταθεί και ποτέ, μιας που το ζέσταμα του κιβωτίου προκύπτει όχι από τη θερμότητα καύσης, αλλά από εσωτερικές τριβές.

Και μιας που μιλάμε για βαλβολίνες, προσωπικά ήθελα να καταλάβω τι παίζεται με τις προδιαγραφές GL4 και GL5... Ίσως και άλλος να αναρωτιέται, οπότε το αναφέρω για ανταλλαγή απόψεων.... Είχα ακούσει "βάλε GL5 είναι λίγο πιο ακριβό αλλά πολύ καλύτερο". Αυτό που κατάλαβα ψάχνοντας είναι ότι ναι, το GL5 έχει καλύτερες λιπαντικές ιδιότητες ΑΛΛΑ τα πρόσθετα που περιέχει - ώστε να έχει αυτές τις καλύτερες ιδιότητες - διαβρώνουν μέταλλα, κυρίως τον μπρούτζο. Επειδή δεν έχω ιδέα αν στο μηχανάκι μου υπάρχουν τίποτα μπρούτζινα κουζινέτα ή άλλο πράμα που μπορεί να διαβρωθεί, ΕΓΩ βάζω αυτό που λέει η "μαμά". (αυτό που δίνει η μαμά για το Griso μου είναι GL5)

Το θέμα "80W90 ή 85W140", είναι ευθέως αντίστοιχο με το "10W60 ή 15W50"...  >:(

Συγνώμη για τα πολλά "ΕΓΩ", ήθελα να τονίσω ότι γράφω σε πρώτο πρόσωπο - όπως προσπαθώ συνήθως να κάνω, και αναφέρομαι σε πράγματα τα οποία πιθανώς να είναι λανθασμένα, και ο κάθε ένας που τα διαβάζει μπορεί να τα υιοθετήσει ή όχι, σύμφωνα με τη δική του κρίση.
il capo dei bravi

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #84 στις: Οκτωβρίου 31, 2014, 07:25:10 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Θα ξεκινήσω με παρατηρήσεις έχοντας σκοπό να υπάρχει συνοχή με τα δικά μου post αναφορικά με τα προβλήματα της δικιάς μου breva 850.

1) Κατανάλωση  μετά από 48 χλμ επαρχιακός δρόμος 4000rpm-100-120km στο μαγικό 5,2 lt/100. Εντός πόλεως και γενικώς σε κίνηση 15χλμ στο 6,3 lt/100

2) Ο ήχος που έκανε ο άξονας εξαφανίστηκε με το ανταλλακτικο από το Stelvio
3) Για το υψηλό ρελαντί ευθυνόταν τα βρωμικα μπεκ, χαλασμένος αισθητήρας θερμοκρασίας και προφανώς ελλειπή συντήρηση στα επιμέρους.
4) οι βαλβίδες ρυθμίστηκαν 11-16 αντί 10-15, ο Κώστας επέλεξε τη συγκεκριμένη σχέση. Οι βαλβίδες ήταν κλειστές εξαρχής οπότε δώσαμε ραντεβού για Δεκέμβρη όπου θα ειμαι και εγώ πανω για δωρεάν εκ νεου ρυθμιση και επανελεγχο. (Το εκτίμησα όπως και την επιμονή του.)
5) Καθαριστηκαν πεταλούδες, αντικαταστάθηκαν φιλτρο βενζινης, φλατζες κεφαλής (έκτη φορά...) και αξονα, αισθητηρας λ.

Η αίσθηση είναι σαν να οδηγώ μια διαφορετική μηχανή. Οι σχέσεις κουμπώνουν μαλακά χωρίς πλέον τα ξερά γκντουπ, ειδικά στην 1η και 2η. Ο θόρυβος που έκανε ο άξονας εμφανίζεται μόνο όταν είναι κρύα η μηχανή.
Ελπίζω τον Δεκέμβρη να τα πούμε από κοντά, οδηγώντας κάποιος τη δική μου και να εκτιμήσω αναλόγως και τη συμπεριφορά της μηχανής.
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές και κυρίως για την υποδειξή του Κώστα. (Του χρωστώ και κάτι σούμες).
Αξία εργασιών και ανταλλακτικών 480
Εισιτήρια ακτοπλοικά 60
Σύνολο 540.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #85 στις: Οκτωβρίου 31, 2014, 11:07:38 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Θα ξεκινήσω με παρατηρήσεις έχοντας σκοπό να υπάρχει συνοχή με τα δικά μου post αναφορικά με τα προβλήματα της δικιάς μου breva 850.

1) Κατανάλωση  μετά από 48 χλμ επαρχιακός δρόμος 4000rpm-100-120km στο μαγικό 5,2 lt/100. Εντός πόλεως και γενικώς σε κίνηση 15χλμ στο 6,3 lt/100

2) Ο ήχος που έκανε ο άξονας εξαφανίστηκε με το ανταλλακτικο από το Stelvio
3) Για το υψηλό ρελαντί ευθυνόταν τα βρωμικα μπεκ, χαλασμένος αισθητήρας θερμοκρασίας και προφανώς ελλειπή συντήρηση στα επιμέρους.
4) οι βαλβίδες ρυθμίστηκαν 11-16 αντί 10-15, ο Κώστας επέλεξε τη συγκεκριμένη σχέση. Οι βαλβίδες ήταν κλειστές εξαρχής οπότε δώσαμε ραντεβού για Δεκέμβρη όπου θα ειμαι και εγώ πανω για δωρεάν εκ νεου ρυθμιση και επανελεγχο. (Το εκτίμησα όπως και την επιμονή του.)
5) Καθαριστηκαν πεταλούδες, αντικαταστάθηκαν φιλτρο βενζινης, φλατζες κεφαλής (έκτη φορά...) και αξονα, αισθητηρας λ.

Η αίσθηση είναι σαν να οδηγώ μια διαφορετική μηχανή. Οι σχέσεις κουμπώνουν μαλακά χωρίς πλέον τα ξερά γκντουπ, ειδικά στην 1η και 2η. Ο θόρυβος που έκανε ο άξονας εμφανίζεται μόνο όταν είναι κρύα η μηχανή.
Ελπίζω τον Δεκέμβρη να τα πούμε από κοντά, οδηγώντας κάποιος τη δική μου και να εκτιμήσω αναλόγως και τη συμπεριφορά της μηχανής.
Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές και κυρίως για την υποδειξή του Κώστα. (Του χρωστώ και κάτι σούμες).
Αξία εργασιών και ανταλλακτικών 480
Εισιτήρια ακτοπλοικά 60
Σύνολο 540.

Πόσο σε καταλαβαίνω! Εγώ είμαι ακόμη στο πριν βέβαια

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #86 στις: Δεκεμβρίου 05, 2014, 07:07:36 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Μολις με πήρε τηλέφωνο ο άλλος Μπάμπης από Σέρρες και ψάχνει το καλώδιο για την παράκαμψη της μπαταρίας. Έχει κανείς πρόχειρο καποιο λινκ για παραγγελία;

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #87 στις: Δεκεμβρίου 05, 2014, 11:44:13 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #88 στις: Δεκεμβρίου 06, 2014, 12:06:27 πμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Ευχαριστώ πολύ Μάνο! θα του το προωθήσω

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #89 στις: Δεκεμβρίου 06, 2014, 10:32:31 πμ »

Αποσυνδεδεμένος KRS

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Guzzi 100% lover
http://www.motolectric.com/makes/moto_guzzi.html

Έχε υπ'όψη σου και αυτό.
Σε ducati είναι ό,τι καλύτερο.